Wczytuję dane...
Kod EAN: 9788375618358
Waga produktu: 0.320000 kg
Realizacja zamówienia: 24 godzin
Wysyłka od: 8.99 PLN
Wydawnictwo: POLTEXT

Język niemiecki - Poziom B2 - C1

Tematem książki jest NOWOCZESNA korespondencja w niemieckim świecie biznesu - SMS-y, e-maile, komunikatory, profile społecznościowe itp.

Zamiast tradycyjnych pism coraz powszechniej wysyłamy e-maile. Wszechobecne stają się platformy internetowe: Facebook, Google+, Twitter. Bardzo popularne są także globalne sieci kontaktów typu LinkedIn. A pracując lub szukając pracy w międzynarodowej korporacji lub firmie, która ma międzynarodowe kontakty - warto umieć korzystać z tych wszystkich form komunikacji w języku niemieckim. Właśnie w tej książce znajdziemy bogaty zbiór praktycznych przykładów, jak DZIŚ prowadzić zawodową korespondencję elektroniczną.

Powszechnie panuje opinia, że z Niemcami „można się dogadać po angielsku”. Często faktycznie można. Ale ta możliwość jest nagminnie przeceniana, bo firma niemiecka, mając do wyboru zagranicznego partnera biznesowego operującego niemieckim lub operującego tylko angielskim z reguły wybierze jednak tego, z którym porozumienie możliwe jest po niemiecku.

Ta książka jest dla Ciebie, jeśli:

- pracujesz w polskiej lub niemieckiej firmie utrzymującej kontakty pisemne (listowne/mailowe) z Niemcami (lub innymi krajami niemieckojęzycznymi)
- chcesz pracować w takiej firmie (j.w.)
- pracujesz w Niemczech i masz do czynienia z korespondencją biznesową
- chcesz pracować w takiej firmie (j.w.)
- prowadzisz lub chcesz prowadzić interesy z Niemcami (zapytania, zamówienia, oferty, sprzedaż, dostawy itp.)
- jeśli chcesz wygrać w konkurencji z koleżanką w biurze ;)
- interesujesz się całym spektrum nowoczesnej komunikacji biznesowej (a więc także np. facebookiem czy LinkedIn)
- jesteś lektorem/lektorką niemieckiego mającą dorosłych uczniów (zwłaszcza Wirtschaftsdeutsch)
- jesteś na poziomie niemieckiego przynajmniej B1 (lub wyższym) (ostatecznie A2 plus silna ambicja ;))

Znajdziesz tu liczne przykłady formułowania poprawnych listów biznesowych, e-maili, składania zamówień, rezerwacji czy reklamacji. Słownictwo i zwroty zaczerpnięte są ze współcześnie używanego w biznesie angielskiego, a w ich przyswojeniu pomagają ćwiczenia językowe. Znajdziesz spektrum tematów i słownictwa związanego z bankowością, księgowością, zarzadzaniem, handlem międzynarodowym, PR, reklamą i marketingiem, usługami finansowymi.

Dzięki tej publikacji nabierzesz pewności w komunikacji biznesowej z kontrahentami, którzy postrzegać będą Ciebie jako profesjonalnego partnera w rozmowach handlowych.

Szczegółowe dane o książce

  • ISBN: 

    978-83-7561-835-8

  • Autorzy: 

    Agnieszka Drummer, Richard Boehnke

  • Rok wydania: 

    2017

  • Rodzaj oprawy: 

    miękka

  • Ilość stron: 

    250

  • Format: 

    14,5 x 21

  • Poziom: 

    B2-C1

Polecamy także