Wczytuję dane...
Kod EAN: 9788382910353
Waga produktu: 0.66 kg
Realizacja zamówienia: 3 dni
Wysyłka od: 12.99 PLN
Wydawnictwo: Wydawnictwo C.H.Beck

Naukowe zaangażowanie w rozwiązywanie aktualnych problemów bywa trudne do pogodzenia z wymogami obiektywizmu i nieulegania emocjom w badaniach. Jako teoretyczne wsparcie podejmowania takich wyzwań i zachowania dystansu rozpatrzyć warto kategorię gier.

Gry analizować można z różnych perspektyw:

  • Pierwsza to rozwój rynku gier komputerowych i e-sportu.
  • Druga to grywalizacja, strategia wykorzystania elementów gier w niezwiązanych z grami celach: motywowania ludzi do aktywności i realizacji zadań, ale też uzyskiwania innych - niekiedy ukrytych - pożądanych efektów.
  • Trzecią perspektywę wyznacza matematyczna teoria gier: badanie optymalnego zachowania w przypadku konfliktu interesów.

Gry stanowiły w 2021 roku przedmiot multidyscyplinarnych badań, których wyniki referowane są w trzech częściach tego tomu. Pierwsza dotyczy rynku gier video i e-sportu. W drugiej skupiono się na „globalnych graczach" w cyberprzestrzeni oraz cyberbezpieczeństwie. Trzecia część łączy te wątki ukazując zastosowania gier i symulatorów w edukacji dla bezpieczeństwa.

Prawo

  • ISBN: 

    978-83-8291-035-3

  • Autorzy: 

    Agnieszka Gryszczyńska, prof. UKSW, Grażyna Szpor, Wojciech Rafał Wiewiórowski, prof. UG

  • Wysokość: 

    238

  • Szerokość: 

    165

  • Grubość: 

    21

  • Liczba stron: 

    402

  • Oprawa: 

    Miękka

  • Rok wydania: 

    2022

  • Miejscowość: 

    Warszawa

  • Seria cykliczna: 

    Inne

  • Tematyka: 

    Prawo

  • Wiek: 

    15-99 lat

  • Typ publikacji: 

    Książka

  • Data wprowadzenia do sprzedaży: 

    2022-02-16

Polecamy także