Wczytuję dane...
Kod EAN: 9788301182359
Waga produktu: 0.44 kg
Wysyłka: Wysyłka gratis!
Gospodarka doświadczeń - koncepcja, która powstała w Stanach Zjednoczonych pod koniec XX wieku - powoli wkracza także do Polski. Przedstawia ona nowy sposób patrzenia na nowoczesnego konsumenta oraz ofertę rynkową przedsiębiorstw. Współczesny człowiek, funkcjonujący w świecie przepełnionym różnorodnymi informacjami, coraz częściej podejmuje decyzje zakupowe bazując na emocjach, a nie na racjonalnych przesłankach. Oferowanie konsumentowi niezapomnianych doświadczeń powiązanych z produktem czy usługą jest doskonałym sposobem na wyróżnienie się i stworzenie trwałej relacji z marką.
Niniejsza książka stanowi istotny wkład do zrozumienia warunków i perspektyw rozwoju gospodarni doświadczeń w Polsce.

Szczegóły produktu

  • Autor: 

    Kacprzak Agnieszka, Dziewanowska Katarzyna, Skorek Monika

  • Rok wydania: 

    2019

  • Objętość: 

    268

  • Oprawa: 

    Miękka

  • Format: 

    16.5x23.0cm

  • Tematyka: 

    Ekonomia Biznes

  • ISBN: 

    9788301182359

Polecamy także