Wczytuję dane...
Kod EAN: 9788381028226
Waga produktu: 0.57 kg
Realizacja zamówienia: 3 dni
Wysyłka od: 12.99 PLN
Wydawnictwo: cedewu
W książce poruszono problemy myślenia strategicznego w nowoczesnych klubach piłkarskich.
Można w niej znaleźć odpowiedzi na pytania:
• Na jakie problemy napotykają właściciele i zarządzający klubami?
• Dlaczego sukces w klubowej piłce jest tak trudny do osiągnięcia?
• W jaki sposób budują swoje strategie te największe kluby piłkarskie, a w jaki mniejsze?
• Jak niektóre elementy strategii wyglądają w Manchesterze United, Realu Madryt, FC Barcelonie, FC Kopenhadze, Vitesse Arnhem, SCR Altach czy FC Vaduz?
• Jak buduje się strategie pionu sportowego? Co odróżnia te strategie w RB Lipsk, Atalancie Bergamo i SIGP Szanghaj? Na czym opiera tę budowę londyński Brentford?
• Na jakich czynnikach sukcesu oparły swoje akademie piłkarskie Ajax Amsterdam, FC Lugano, RC Lens czy Dinamo Zagrzeb?
• Na czym polega wyjątkowość działań w ramach społecznej odpowiedzialności oraz zrównoważonego rozwoju Viktorii Pilzno, Charlton Athletic czy Forest Green Rovers?
• Jakie innowacje technologiczne zastosowały Bayern Monachium oraz Arsenal Londyn, a jakie innowacje społeczne St. Pauli oraz Red Star Paris?

Te i wiele innych zagadnień przedstawiono w książce w przystępnej formie. Dziesiątki przykładów oraz rozszerzone ilustracje. Możliwe do zastosowania również w praktyce polskich klubów. Książka jest kierowana do praktyków, kibiców, studentów kierunków i specjalności zarządzania w sporcie oraz wszystkich, którzy chcieliby poznać najważniejsze aspekty funkcjonowania profesjonalnych klubów piłkarskich oraz ich strategie rozwoju.

Szczegóły produktu

  • Autor: 

    Bohdanowicz Leszek

  • Format: 

    16.5x23.5cm

  • ISBN: 

    9788381028226

  • Objętość: 

    354

  • Oprawa: 

    Miękka

  • Rok wydania: 

    2024

  • Tematyka: 

    Ekonomia Biznes

  • Wydanie: 

    2

Polecamy także