Wczytuję dane...
Kod EAN: 9788374834889
Waga produktu: 0.474 kg
Realizacja zamówienia: 3 dni
Wysyłka od: 11.99 PLN
Wydawnictwo: Wydawnictwo C.H.Beck

Dictionary of Marketing Terms provides more that 20000 entries covering planning and executing the marketing conceptions, pricing, promotion and distribution of ideas, goods and services, communication channels and consumer behavior as well as general business terms. This Dictionary is indispensable both for small business owners and managers of large corporations, sales managers, marketing and production professionals, business students, media analysts and consumers seeking an inside understanding of marketing.

Angielsko-polski i polsko-angielski Słownik terminologii marketingowej zawiera ponad 20000 haseł obejmujących m.in. planowanie i realizację koncepcji marketingowych, ustalenie cen, promocję, dystrybucję idei, towarów i usług, kanały komunikowania się i zachowanie konsumentów oraz ogólne terminy biznesowe. Niniejszy słownik jest niezbędny zarówno dla właścicieli małych firm, jak i menadżerów dużych korporacji, dyrektorów ds. sprzedaży, fachowców od marketingu i produkcji, studentów na kierunkach biznesowych, analityków środków przekazu i konsumentów pragnących szerzej zrozumieć marketing.

Obocojęzyczna

  • Autorzy: 

    Roman Kozierkiewicz

  • Data wprowadzenia do sprzedaży: 

    2007-03-12

  • Grubość: 

    20

  • ISBN: 

    978-83-7483-488-9

  • Liczba stron: 

    438

  • Miejscowość: 

    Warszawa

  • Oprawa: 

    Twarda

  • Rok wydania: 

    2007

  • Seria cykliczna: 

    Słowniki

  • Szerokość: 

    126

  • Tematyka: 

    Obcojęzyczna

  • Typ publikacji: 

    Książka

  • Wiek: 

    15-99 lat

  • Wysokość: 

    194

Polecamy także