Wczytuję dane...
Kod EAN: 9788328394704
Waga produktu: 0.53 kg
Realizacja zamówienia: 3 dni
Wysyłka od: 11.99 PLN
Wydawnictwo: onepress
Wszystko, co musisz wiedzieć o mediach społecznościowych...

...jeśli naprawdę chcesz nakłonić je do pracy na Twoją rzecz! Social media okazały się być nową areną wymiany luźnych myśli, koncepcji ideologicznych i wiedzy z różnych, często całkiem praktycznych dziedzin życia. Dla firm stały się idealnym kanałem komunikacji z klientami. Wiele marek robi to dobrze i potrafi korzystać z bogactwa możliwości, jakie Facebook, Instagram czy LinkedIn (a także TikTok i YouTube) oferują profesjonalnym użytkownikom.
Rzecz jednak nie w tym, by opanować do perfekcji interfejsy poszczególnych mediów społecznościowych i swobodnie się po nich poruszać. Interfejsy są ważne, ale ważniejsza rzecz to ludzie i sposoby dotarcia do nich, a więc strategie komunikacji B2B i B2C. Te mają w social mediach swoje reguły, które trzeba dobrze poznać, by budować świadomą obecność marki w SM, zwłaszcza jeśli chce się spoglądać na swój biznes długofalowo przez pryzmat psychologii, konsumentów czy ekonomii behawioralnej. Narzędzia się zmieniają, kolejne media społecznościowe przychodzą i odchodzą ― marka i strategia zostają.

Dlatego z tej książki dowiesz się między innymi:

w których mediach społecznościowych warto prowadzić komunikację biznesową
jak komunikować się z klientami w określony, zaplanowany sposób
czym jest customer experience, user experience i brand visual identity
jak można mierzyć efekty działań i jak się je optymalizuje
jakie są podstawowe sposoby budowania ścieżki klienta

Szczegóły produktu

  • Autor: 

    Ledwoń Anna

  • Rok wydania: 

    2023

  • Objętość: 

    160

  • Oprawa: 

    Miękka ze skrzydełkami

  • Format: 

    14.0x20.8cm

  • Tematyka: 

    Poradniki

  • ISBN: 

    9788328394704

Polecamy także