Wczytuję dane...
Kod EAN: 9788320826227
Waga produktu: 0.505 kg
Realizacja zamówienia: 3 dni
Wysyłka od: 13.99 PLN
Wydawnictwo: pwe
U źródeł koncepcji społecznej odpowiedzialności przedsiębiorstw leżą szlachetne pobudki. Jest to przekonanie, że misja podmiotów gospodarujących polega nie tylko na maksymalizacji zysku, ale również na uczestnictwie w rozwiązywaniu istotnych problemów społecznych i środowiskowych. Praktyka gospodarcza dostarcza coraz większej liczby przykładów pożytecznych i godnych pochwały odpowiedzialnych praktyk. Również w tej dziedzinie nie brak jednak oportunistów, którzy mimo składanych deklaracji nie biorą na siebie odpowiedzialności, tylko cedują ją na inne podmioty. Zjawisko to jest coraz powszechniejsze wraz z postępującą globalizacją i wydłużaniem łańcuchów dostaw. Autor zwraca w książce uwagę na konieczność zmiany perspektywy rozważania społecznej odpowiedzialności – z poziomu indywidualnego na wymiar łańcucha dostaw. Podejmuje także próbę kwantyfikacji zjawisk związanych ze społeczną odpowiedzialnością. Zaprezentowane wyniki wieloetapowych badań empirycznych umożliwiły konstrukcję teoretycznego modelu społecznej odpowiedzialności przedsiębiorstw w zarządzaniu łańcuchem dostaw.

Szczegóły produktu

  • Autor: 

    Kurowski Mateusz

  • Format: 

    16.0x24.0cm

  • ISBN: 

    9788320826227

  • Objętość: 

    320

  • Oprawa: 

    Miękka

  • Rok wydania: 

    2025

  • Tematyka: 

    Ekonomia Biznes

Polecamy także