Wczytuję dane...
Kod EAN: 9788379309085
Waga produktu: 0.298 kg
Realizacja zamówienia: 3 dni
Wysyłka od: 11.99 PLN
Wydawnictwo: difin
Podręcznik ten łączy teorię z praktyką, stając się swoistym przewodnikiem po świecie reklamy, w którym zaczynają dominować nowoczesne formy komunikacji z klientem. Lektura pozwala Czytelnikowi zapoznać się z kluczowymi narzędziami promocyjnymi, sposobem opracowania planu mediów, a także dostarcza odpowiedzi na pytanie, w jakim kierunku będą dokonywały się zmiany w świecie mediów. Autorzy wyjaśniają Czytelnikowi różnice pomiędzy tradycyjną reklamą, a jej odmianą on-line, dostarczają również odpowiedzi na pytanie jak kształtować wizerunek w sieci oraz tworzyć pozytywne relacje z klientem społecznościowym.

Szczegóły produktu

  • Autor: 

    Barska Anetta, Michałowska Mariola, Śnihur Janusz

  • Rok wydania: 

    2022

  • Objętość: 

    187

  • Oprawa: 

    Miękka

  • Format: 

    16.0x23.0cm

  • Tematyka: 

    Ekonomia Biznes

  • ISBN: 

    9788379309085

Polecamy także