-
Załączniki bezpieczeństwa
Załczniki do produktuZałączniki dotyczące bezpieczeństwa produktu zawierają informacje o opakowaniu produktu i mogą dostarczać kluczowych informacji dotyczących bezpieczeństwa konkretnego produktu
-
Informacje o producencie
Informacje o producencieInformacje dotyczące produktu obejmują adres i powiązane dane producenta produktu.UNIVERSITAS
-
Osoba odpowiedzialna w UE
Osoba odpowiedzialna w UEPodmiot gospodarczy z siedzibą w UE zapewniający zgodność produktu z wymaganymi przepisami.
Książka Podejście zadaniowe do nauczania i uczenia się języków obcych wyrosła na gruncie potrzeb współczesnej dydaktyki językowej, które pojawiły się po opublikowaniu Europejskiego systemu opisu kształcenia językowego.
Podejmuje ona w sposób całościowy kwestie związane z podejściem zadaniowym - nową koncepcją uczenia się i nauczania języków obcych przedstawioną w tym dokumencie.
Celem pracy jest nie tylko wszechstronna analiza i prezentacja zagadnień teoretycznych, dotyczących stosowania zadań w procesie przyswajania języka, ale również interpretacja zasad podejścia zadaniowego w świetle praktyki pedagogicznej.
Służą temu przykładowe materiały praktyczne opracowane dla potrzeb wdrażania dydaktyki zadaniowej do nauczania języka polskiego jako obcego.
Praca adresowana jest do wszystkich osób zainteresowanych kształceniem językowym: uczących się i nauczycieli, twórców programów i podręczników, autorów zadań egzaminacyjnych.
Książka Iwony Janowskiej jest próbą objęcia całokształtu zagadnień związanych z podejściem zadaniowym do uczenia się i nauczania języków obcych.
Celem książki jest prezentacja podstawowych założeń programowych tego podejścia oraz interpretacja założeń teoretycznych w świetle praktyki pedagogicznej.
Wypracowane i przedstawione w niniejszej pracy materiały, strategie i procedury przyczynić się mogą do uściślenia i rozpowszechnienia metodyki zadaniowej, a przede wszystkim do podniesienia jakości nauczania i uczenia się języków obcych.
The book tries to answer the needs that arose in the field of language teaching methodology after the publication of The Common European Framework of Reference for Languages. It provides a comprehensive view on the task-based approach – a new conception of foreign language learning and teaching as presented in this document. The aim of the book is not only to analyse thoroughly and describe theoretical issues behind the use of tasks in the process of language learning, but also to interpret the principles of the task-based approach in the light of teaching practice. The book is addressed to readers interested in language teaching: learners and teachers, authors of teaching programmes and materials, and writers of examination questions.
Dieses Buch entstand mit der Beachtung der Anforderungen einer zeitgenössischen Sprachdidaktik, wie sie nach der Veröffentlichung des Gemeinsamen Europäischen Referenzrahmens GER auftraten. Es geht mit ganzheitlicher Art und Weise auf die mit dem Aufgabenansatz verbundenen Fragen ein – eine neue Konzeption des Lernens und Unterrichtens von Fremdsprachen, die in diesem Dokument präsentiert wird. Das Ziel dieser Arbeit ist nicht nur eine umfassende Analyse und Präsentation theoretischer Fragen, die die Aufgabenverwendung im Prozess des Spracherwerbs betreffen, sondern auch eine Interpretation der Grundsätze eines die Aufgaben betreffenden Ansatzes hinsichtlich der pädagogischen Praxis. Die Arbeit richtet sich an alle an der Sprachbildung Interessierten, also Lernende und Lehrkräfte, Autoren von didaktischen Programmen, Lehrwerken und Prüfungsaufgaben.
Фундаментом для данного учебного пособия послужили современные требования языковой дидактики, которые появились после объявления «Европейской Системы Уровней Владения Иностранными Языками». Учебник представляет новый подход к вопросу относительно используемых упражнений- представлена новая коцепция изучения языка. Главной целью является не только обширный анализ и презентация теории, в области применения учебного материала в форме упражнений в процессе изучения языка, а также интерпретация основных правил научного подхода в педагогическом аспекте. Научный материал предназначен прежде всего для заинтересованных изучением языка: учеников и учителей, создателей программ и учебных пособий, авторов экзаминационных заданий
Szczegóły treści cyfrowej
-
ISBN:
978-83-242-1535-5
-
Autorzy:
Iwona Janowska
-
Liczba stron:
440
-
Rok wydania:
2011
-
Język publikacji:
polski
-
Format pliku:
PDF