Okres dwudziestolecia międzywojennego (1918-1939) kryje w sobie jeszcze wiele niezbadanych problemów. Należy do nich bez wątpienia kwestia naukowego poznania badań nad dzieckiem i dzieciństwem. To wówczas, niektórzy polscy uczeni podkreślali konieczność bardziej intensywnego zajęcia się problematyką dziecka. Zamierzali wytyczyć nowe kierunki badań w tym zakresie. Wyrazem ich postulatów były liczne publikacje, które często odznaczały się oryginalnością przemyśleń i stały się istotnym wkładem do nauki.
Publikacja powstała we współpracy z Instytutem Historii Nauki im. Ludwika i Aleksandra Birkenmajerów Polskiej Akademii Nauk i Ministerstwem Nauki i Szkolnictwa Wyższego.
Publikacja powstała we współpracy z Instytutem Historii Nauki im. Ludwika i Aleksandra Birkenmajerów Polskiej Akademii Nauk i Ministerstwem Nauki i Szkolnictwa Wyższego.
Product details
-
Authors:
Wnęk Jan
-
Issue year:
2020
-
Number of pages:
582
-
Cover type:
Miękka
-
Format:
16.0x23.5cm
-
Theme:
Pedagogika Oświata Szkolnictwo
-
ISBN:
9788375452518