Wczytuję dane...
Kod EAN: 9788382530285
Waga produktu: 1.100 kg
Realizacja zamówienia: 3 dni
Wysyłka od: 13.99 PLN
Wydawnictwo: ODDK
Prawidłowe zorganizowanie loterii promocyjnej bez określonej wiedzy i doświadczenia nie jest łatwym zadaniem. Publicznoprawne aspekty loterii promocyjnych implikują szereg czynności i działań, które należy wykonać, aby właściwie przeprowadzić taką grę hazardową. Trzeba też pamiętać, że organizacja gier hazardowych, takich jak loterie, bez wymaganego zezwolenia lub niezgodnie z otrzymanym zezwoleniem może spowodować nałożenie na organizatora kar przez urząd celno-skarbowy, który jest organem kontrolującym organizację i przeprowadzenie gier.

Książka stanowi zbiór ważnych informacji dotyczących organizacji loterii promocyjnych w Polsce. Omówiono w niej prawne i podatkowe zasady organizacji gier hazardowych, będących najczęściej wykorzystywanym narzędziem skutecznej promocji produktów i usług przez przedsiębiorców, media, agencje reklamowe, centra handlowe, instytucje finansowe, wydawnictwa, influencerów. Publikacja zawiera harmonogramy prac, przykłady i wzory dokumentów (w tym m.in. regulamin loterii promocyjnej, regulamin pracy komisji, protokół z losowania nagród czy z przekazania nagrody w loterii) oraz akty prawne niezbędne do prawidłowego przygotowania, przeprowadzenia i rozliczenia loterii. Zamieszczone informacje będą pomocne w kontaktach z urzędami, w realizacji ustawowych obowiązków podczas organizacji loterii promocyjnych oraz podczas szkoleń dla osób ubiegających się o zaświadczenia uprawniające do nadzoru nad tego rodzaju grami hazardowymi.

Szczegóły produktu

  • Autor: 

    Wentura-Dudek Beata

  • Rok wydania: 

    2024

  • Wydanie: 

  • Objętość: 

    176

  • Oprawa: 

    Miękka

  • Tematyka: 

    Prawo Książki dla praktyków

  • ISBN: 

    9788382530285