Wczytuję dane...
Kod EAN: 9788302136085
Waga produktu: 0.405 kg
Realizacja zamówienia: 3 dni
Wysyłka od: 11.99 PLN
Wydawnictwo: wsip
Podręcznik do nauki zawodów sprzedawca i technik handlowiec realizujący treści z zakresu 1 części kwalifikacji A.22 (Organizowanie działań reklamowych i marketingowych). Prezentuje wiedzę i uczy umiejętności związanych z badaniem i analizą rynku, przestrzeganiem przepisów prawa dotyczących działalności marketingowej, podejmowaniem decyzji handlowych na podstawie analiz statystycznych oraz opracowywaniem planu marketingowego. Wiedza teoretyczna wsparta jest licznymi przykładami i ćwiczeniami wskazującymi sposoby praktycznego jej wykorzystania.

Szczegóły produktu

  • Autor: 

    Szulce Halina, Florek Magdalena, Janiszewska Karolina, Żyminkowski Tomasz

  • Rok wydania: 

    2013

  • Wydanie: 

    1

  • Objętość: 

    264

  • Oprawa: 

    Miękka

  • Format: 

    17.0x24.0cm

  • Tematyka: 

    Podręczniki szkolne

  • ISBN: 

    9788302136085

Polecamy także