X
-
Załączniki bezpieczeństwa
Załczniki do produktuZałączniki dotyczące bezpieczeństwa produktu zawierają informacje o opakowaniu produktu i mogą dostarczać kluczowych informacji dotyczących bezpieczeństwa konkretnego produktu
-
Informacje o producencie
Informacje o producencieInformacje dotyczące produktu obejmują adres i powiązane dane producenta produktu.foxgames
-
Osoba odpowiedzialna w UE
Osoba odpowiedzialna w UEPodmiot gospodarczy z siedzibą w UE zapewniający zgodność produktu z wymaganymi przepisami.
Grupa czarujących kociaków zupełnym przypadkiem otworzyła magiczną księgę, wypuszczając na wolność uwięzione w niej mroczne siły. Musicie teraz pomóc futrzastym przyjaciołom pokonać wszystkie klątwy i z powrotem zamknąć je w księdze. Spieszcie się, ponieważ już niedługo do biblioteki wraca profesor Pazurek, która nie będzie zachwycona Waszym wybrykiem! W tej magicznej grze można zwyciężyć na dwa sposoby. Jeśli pokonacie wszystkie klątwy, wygra gracz z największą liczbą punktów. Lecz jeśli profesor Pazurek przyłapie Was na gorącym uczynku, zwycięzcą zostanie kotek, który najmniej ubrudził sobie łapki czarowaniem!
Wiek graczy: 7+
Liczba graczy: 2-4
Czas rozgrywki: 15-30 minut
Wiek graczy: 7+
Liczba graczy: 2-4
Czas rozgrywki: 15-30 minut
Szczegóły produktu
-
Autor:
Conway Brendan G.
-
Rok wydania:
2023
-
Objętość:
0
-
Oprawa:
Pudełko kartonowe
-
Format:
14.0x21.0cm
-
Tematyka:
Gry Planszowe