Wczytuję dane...
Kod EAN: 9788380859142
Waga produktu: 0.356 kg
Wysyłka: Wysyłka gratis!
Wydawnictwo: difin
Podstawową przesłanką prezentowanej monografii jest przedstawienie głównych etapów oraz tendencji rozwoju w prawie 100-letniej historii badań marketingowych, ze szczególnym uwzględnieniem ostatniego dziesięciolecia, kiedy to pojawiła się era wielkich zbiorów danych, a następnie era produktów i usług, bazujących na tych danych. Autorzy każdego z rozdziałów koncentrują się na przedstawieniu najnowszych, czy to źródeł informacji czy też metod i techniki pozyskiwania danych, jak również nowych obszarów badawczych. W każdym z nich omawiane są nie tylko nowe możliwości badawcze na licznych przykładach, ale również sposób interpretacji uzyskanych wyników i kierunki ich wykorzystywania w procesie podejmowania decyzji przez decydentów.

Szczegóły produktu

  • Autor: 

    Milic-Czerniak Róża redakcja naukowa

  • ISBN: 

    9788380859142

  • Objętość: 

    226

  • Oprawa: 

    Miękka

  • Rok wydania: 

    2022

  • Tematyka: 

    Ekonomia Biznes

Polecamy także