Wczytuję dane...
Kod EAN: 9788381025119
Waga produktu: 0.385 kg
Realizacja zamówienia: 3 dni
Wysyłka od: 11.99 PLN
Wydawnictwo: cedewu
Książka w szczególny sposób porusza problematykę jakości we współczesnym konkurencyjnym świecie. Autorzy nie ingerują w sztukę lekarską, nie oceniają fachowości i pracy lekarzy oraz personelu medycznego. Ich intencją jest pokazanie, jak poprawa jakości w opiece zdrowotnej, wpływa na zadowolenie i usatysfakcjonowanie klienta i jednocześnie ułatwia oraz wspomaga pracę pracowników służby zdrowia.
Książka dla kadry zarządzającej instytucjami służby zdrowia (szpitalami, placówkami podstawowej opieki zdrowotnej), tak państwowymi, jak i prywatnymi, lekarzy, personelu medycznego oraz wszystkich mających wpływ na działalność służby zdrowia. Jej celem jest uzmysłowienie, że zdrowie i życie człowieka jest wartością najwyższą.

Szczegóły produktu

  • Autor: 

    Opolski Krzysztof, Dykowska Grażyna, Możdżonek Monika

  • Rok wydania: 

    2022

  • Wydanie: 

    4

  • Objętość: 

    244

  • Oprawa: 

    Miękka

  • Format: 

    16.2x23.2cm

  • Tematyka: 

    Ekonomia Biznes

  • ISBN: 

    9788381025119

Polecamy także