Wczytuję dane...
Kod EAN: 9788365645104
Waga produktu: 0.694 kg
Realizacja zamówienia: 3 dni
Wysyłka od: 12.99 PLN
Wydawnictwo: itstart
Książka „Tworzenie gier dla początkujących” dedykowana jest wszystkim osobom chcącym wgłębić się w świat programowania gier 3D oraz zaznajomić się i wykorzystać możliwości środowiska Unity. Celem książki jest przekazanie początkującym twórcom wiedzy z zakresu: obsługi podstawowych funkcjonalności, pisania i implementacji skryptów, tworzenia obiektów fizycznych, animacji, teksturowania i optymalizacji.

Książka adresowana jest również dla każdego, już nieco bardziej doświadczonego programisty, który szuka nowych, rozbudowanych narzędzi, pozwalających poszerzyć swoją dotychczas zdobytą wiedzę o coś zupełnie odmiennego i niezwykle kreatywnego.

Dzięki tej książce:

Stworzysz swój własny trójwymiarowy świat wraz z postacią głównego bohatera.

Zapoznasz się z wieloma istotnymi pojęciami dotyczącymi fizyki w grach.

Nauczysz się tworzyć proste animacje, dodawać muzykę i dźwięki, a następnie wszystko to łączyć z rozbudowanymi skryptami.

Dowiesz się, czym jest Asset Store, w którym czeka na Ciebie niezliczona ilość możliwych do wykorzystania zasobów.

Stworzysz prosty system walki, wskaźnik punktów życia i podążających za graczem przeciwników.

Zbudujesz system zbierania punktów oraz ich zliczania • temat tworzenia prostych interfejsów oraz menu nie będzie dla Ciebie niczym obcym.

Dowiesz się, jak wbrew teorii heliocentrycznej poruszyć słońce, tworząc zjawiskowy cykl dnia i nocy w swoim świecie gry.

Zbudujesz od podstaw mechanizm zapisu stanu gry oraz jego późniejszego wczytania.

Wyrobisz sobie (mam nadzieję) nawyk porządkowania utworzonych obiektów oraz ich intuicyjnego nazywania.

Szczegóły produktu

  • Autor: 

    Błaszczyk Tomasz

  • Format: 

    17.0x24.0cm

  • ISBN: 

    9788365645104

  • Objętość: 

    422

  • Oprawa: 

    Miękka

  • Rok wydania: 

    2023

  • Tematyka: 

    Informatyka

  • Wydanie: 

    1

Polecamy także