Wczytuję dane...
Kod EAN: 9788380855748
Waga produktu: 0.35 kg
Realizacja zamówienia: 3 dni
Wysyłka od: 11.99 PLN
Wydawnictwo: difin
Publikacja jest skierowana do specjalistów pracujących w szkole z dziećmi, które mają trudności w nauce. Skupiono się w niej na wszystkich najczęściej występujących zaburzeniach wśród dzieci w szkole podstawowej oraz opisano, jakie ćwiczenia są skuteczne przy niwelowaniu tych trudności.

Zestaw ćwiczeń zawarty w części 3 dotyczy:
- sekwencji,
- włączania i wyłączania z kategorii.

Zdolność wykonywania sekwencji ruchów, zapamiętywania kolejności dźwięków i znaków oraz odtwarzania ich warunkuje skuteczne funkcjonowanie człowieka w świecie, a w tym sprawne posługiwanie się językiem. Zdolność kategoryzacji jest podstawową umiejętnością, która pozwala porządkować otaczającą nas rzeczywistość, co przekłada się na zdolność do uczenia się języka zarówno na poziomie zapamiętywania nowych słów, jak i przyswajania reguł nim rządzących, a to z kolei pozwala przyswajać zasady obowiązujące w społeczeństwie. Ćwiczenia zawarte w tej części pozwolą stymulować wszystkie te funkcje.

W serii ukazały się:

1. Terapia logopedyczna i pedagogiczna w przedszkolu i szkole. Część 1. Karty pracy
2. Terapia logopedyczna i pedagogiczna w przedszkolu i szkole. Część 2. Karty pracy
3. Terapia logopedyczna i pedagogiczna w przedszkolu i szkole. Porady i ćwiczenia

Szczegóły produktu

  • Autor: 

    Radwańska Anna, Sobolewska-Kędzior Aleksandra

  • Rok wydania: 

    2023

  • Objętość: 

    50

  • Oprawa: 

    Kartonowa

  • Format: 

    21.5x31.0cm

  • Tematyka: 

    Pedagogika Oświata Szkolnictwo

  • ISBN: 

    9788380855748

Polecamy także