Wczytuję dane...
Kod EAN: 9788381027182
Waga produktu: 0.35 kg
Realizacja zamówienia: 3 dni
Wysyłka od: 12.99 PLN
Wydawnictwo: cedewu
Sprzedaż osobista jest instrumentem systemu komunikowania się przedsiębiorstwa z rynkiem oraz wspierania sprzedaży, związanym z bezpośrednimi kontaktami sprzedawcy z nabywcą. Zakres sprzedaży osobistej w marketingu jest bardzo szeroki, dotyczy bowiem wszystkich form bezpośrednich, interpersonalnych kontaktów na wszystkich szczeblach dystrybucji. Zainteresowanie tą formą promocji jest coraz większe, o czym świadczą stale powiększające się działy handlowe przedsiębiorstw. Firmy potrzebują bowiem pracowników, którzy pomogą im zwiększać dochody. Z tego powodu zawód sprzedawcy (handlowca, akwizytora, przedstawiciela czy reprezentanta handlowego) stał się jednym z najpopularniejszych i najbardziej poszukiwanych współcześnie zawodów i jak podają analitycy, tendencja ta będzie utrzymywać się w przyszłości.

W większości podręczników dotyczących marketingu w dalszym ciągu trudno znaleźć informacje dotyczące technik sprzedaży osobistej. Rynek księgarski dysponuje różnorodnością publikacji dotyczących obsługi klienta i sprzedaży. Najczęściej jest to przetłumaczona na język polski zagraniczna literatura typu poradnikowego. Intencją tej książki jest połączenie dorobku różnych dziedzin, a tym samym szerokie spojrzenie na wykorzystywanie w praktyce technik sprzedaży osobistej.

Książka jest adresowana do szerokiego grona odbiorców: studentów na kierunkach marketingu, zarządzania, handlu, osób odpowiedzialnych za zarządzanie sprzedażą osobistą w przedsiębiorstwach, różnego typu sprzedawców oraz trenerów zajmujących się szkoleniami z zakresu technik sprzedaży i obsługi klienta.

Szczegóły produktu

  • Autor: 

    Zatwarnicka-Madura Beata

  • Format: 

    16.5x23.5cm

  • ISBN: 

    9788381027182

  • Objętość: 

    216

  • Oprawa: 

    Miękka

  • Rok wydania: 

    2023

  • Tematyka: 

    Ekonomia Biznes

  • Wydanie: 

    4

Polecamy także