Wczytuję dane...
Kod EAN: 978-83-61485-26-1
Realizacja zamówienia: 24 godziny
Wysyłka: Wysyłka gratis
Wydawnictwo: edisonteam.pl

Spis treści
1. Wprowadzenie w temat storytellingu.
2. Wstęp - warto byś wiedział, co się faktycznie liczy.
3. Rozdział 1 Cztery korzyści z wykorzystania storytellingu.
4. Rozdział 2 Kluczowe elementy historii.
5. Rozdział 3 Podróż bohatera.
6. Rozdział 4 Praktyczny pomysł na przygotowanie prezentacji w oparciu o historie.
7. Rozdział 5 Stwórz dla siebie archiwum mówcy.
8. Rozdział 6 Storytelling w działaniach lidera/menedżera.
9. Rozdział 7 Zastosowanie storytellingu w pracy trenera i mówcy.
10. Rozdział 8 Storytelling w sprzedaży.
11. Rozdział 9 Zakończenie, czyli kilka słów przed rozstaniem.
12. Rozdział 10 Zakończenie po raz drugi.


Recenzje
„Marek Stączek pokazuje najlepsze praktyki wykorzystania storytellingu, a także prowadzi czytelnika przez proces dobrego przygotowania się do wykorzystania tej metody. Myśląc o tej technice dodam - że używanie storytellingu na spotkaniach sprzedaży wywołuje zdwojoną atencję, bardzo duże zaangażowanie i zdecydowanie większą kreatywność uczestników”.
Renata Filipek-Barylowska, Dyrektor Sprzedaży, T-Mobile Polska
„Sposób, w jaki czyta się tę książkę, jest prawie jak bezpośrednie spotkanie z jej Autorem. Bawić i uczyć to bez wątpienia motto Marka Stączka!”.
Agnieszka Ferenc, Kierownik Zespołu Rozwoju Produktu Reklamowego, Wirtualna Polska S.A.
„Ciekawa i intrygująca. Daje wiele do myślenia i praktyczne rady, które warto stosować zarówno w wystąpieniach publicznych, jak również w życiu prywatnym”.
Mirosław Suszek, Chief Technology Officer, Netia S.A.

audiobooki

  • Autor: 

    Marek Stączek

  • Data publikacji: 

    2014-08-01

  • Długość nagrań: 

    03:07:18

  • Format egzemplarza: 

    mp3

  • ISBN: 

    978-83-61485-26-1

  • Język produktu: 

    pl