Wczytuję dane...
Kod EAN: 9788301235369
Waga produktu: 0.538 kg
Realizacja zamówienia: 3 dni
Wysyłka od: 12.99 PLN
Strategie budowania wizerunku marki w umysłach konsumentów to jeden z głównych elementów umacniania pozycji konkurencyjnej przedsiębiorstwa na rynku. Po stronie podaży trendy się zmieniają. Bardzo ważnym i aktualnym tematem jest zatem rebranding. Redefiniowanie wizerunku marki może zachodzić na różnym poziomie - od modyfikacji samego oznakowania wizualnego danej firmy, aż po zmianę strategii. Bardzo ważne jest też to, że rebranding niesie ze sobą ogromne ryzyko porażki i doprowadzenia do kryzysu wizerunkowego.
W książce przedstawiona została klasyfikacja strategii, modeli i typów rebrandingu, zaprezentowane są badania wśród organizacji, które przeszły proces rebrandingu oraz zamieszczone interesujące case study.

Szczegóły produktu

  • Autor: 

    Mróz-Gorgoń Barbara

  • Format: 

    16.5x23.5cm

  • ISBN: 

    9788301235369

  • Objętość: 

    344

  • Oprawa: 

    Miękka

  • Rok wydania: 

    2024

  • Tematyka: 

    Ekonomia Biznes

  • Wydanie: 

    1

Polecamy także