Wczytuję dane...
Kod EAN: 9788301194864
Waga produktu: 0.73 kg
Realizacja zamówienia: 3 dni
Wysyłka od: 12.99 PLN
Dlaczego kupujemy produkty luksusowe? Czy można wpływać na konsumentów poza ich świadomością? Kto i kiedy kupuje pod wpływem impulsu? Na te i wiele innych pytań odpowiadają Autorki książki „Psychologia konsumenta”. Katarzyna Stasiuk i Dominika Maison wskazują, skąd można czerpać wiedzę o zachowaniach konsumentów, a następnie określają znaczenie podstawowych procesów poznawczych, emocjonalnych i motywacyjnych w podejmowaniu przez nich decyzji. Wnioski Autorek poparte są wynikami badań naukowych oraz zilustrowane przykładami zastosowania wiedzy psychologicznej w działaniach marketingowych.

Książkę wyróżnia opis zachowań konsumenckich z trzech punktów widzenia:
· klasyczna perspektywa podstawowych procesów psychologicznych (spostrzegania, wiedzy, procesów emocjonalnych, motywacji i postaw),
· analiza procesów nieświadomych, automatycznych konsumenta,
· perspektywa praktyki badań nad konsumentem, czyli badań marketingowych.

Szczegóły produktu

  • Autor: 

    Stasiuk Katarzyna, Maison Dominika

  • Format: 

    16.5x23.5cm

  • ISBN: 

    9788301194864

  • Objętość: 

    458

  • Oprawa: 

    Miękka

  • Rok wydania: 

    2024

  • Tematyka: 

    Psychologia

  • Wydanie: 

    1

Polecamy także