Wczytuję dane...
Kod EAN: 9788393680832
Waga produktu: 0.33 kg
Realizacja zamówienia: 3 dni
Wysyłka od: 12.99 PLN
Wydawnictwo: rozpisani.pl
Książka jest refleksją teoretyczną oraz empiryczną nad zagadnieniem ambush marketingu podczas wielkich imprez sportowych. Stanowi pierwszą w literaturze polskiej próbę kompleksowego ujęcia ambush marketingu z perspektywy naukowej. Obejmuje kompendium wiedzy o istocie tego zjawiska, jego znaczeniu oraz najczęściej wykorzystywanych technikach. Autorki scharakteryzowały także kierunki badań opisanych w literaturze przedmiotu zarówno polsko-, jak i anglojęzycznej oraz przedstawiły różnorodne podejścia do klasyfikowania samych przypadków praktyk ambush marketingu.
Na przykładzie czterech największych imprez sportowych udało się pokazać ewolucję zjawiska ambush marketingu i zilustrować najciekawsze praktyki z ostatnich lat (od 2010 r.). W książce zaprezentowano także wyniki badań sondażowych przeprowadzonych podczas Mistrzostw Europy w Piłce Nożnej UEFA EURO 2012 w Polsce i na Ukrainie, dotyczących rozpoznawalności marek oficjalnych sponsorów i ambush marketerów.
Książka polecana jest w szczególności studentom różnych kierunków kształcenia związanych z podnoszeniem kompetencji kadr współczesnych organizacji sportowych, w tym ekonomii, zarządzania, marketingu, wychowania fizycznego i sportu. Z tej pozycji będą mogli również skorzystać organizatorzy imprez sportowych, którzy poszukują źródeł twórczej i krytycznej inspiracji do stworzenia atrakcyjnego wydarzenia, a także praktycy świadczący usługi marketingu sportowego.

Szczegóły produktu

  • Autor: 

    Piątkowska Monika, Gocłowska Sylwia

  • Format: 

    16.5x23.5cm

  • ISBN: 

    9788393680832

  • Objętość: 

    178

  • Oprawa: 

    Miękka

  • Rok wydania: 

    2022

  • Tematyka: 

    Prawo Podręczniki akademickie