Wczytuję dane...
Kod EAN: 9788363391973
Waga produktu: 0.268 kg
Realizacja zamówienia: 3 dni
Wysyłka od: 12.99 PLN
Wydawnictwo: nieoczywiste
„Promocja jest tylko jednym z elementów marketingu, a nie całym marketingiem” – to zdanie najlepiej charakteryzuje zawartość książki dr. Jacka Pogorzelskiego poświęconej marketingowi miejsc. Dotychczas wielu autorów książek o tej tematyce skupiało się właśnie na promocji, a nie na budowaniu brandu, czyli silnej, rozpoznawalnej i dającej się doświadczyć marki miejsca. (...) Jest to książka, która systematyzuje i nadaje właściwy porządek podejmowanym przez miasta i regiony działaniom marketingowym.
Robert Stępowski
ekspert marketingu miejsc, redaktor naczelny serwisu www.marketingmiejsca.com.pl

Książka Jacka Pogorzelskiego to pozycja niezwykła, która była w stanie znacznie skorygować moje podejście do tematu. Praktyczne i dosadne ujęcie zadań, jakie należy cierpliwie zrealizować, aby cieszyć się z silnej marki miejsca, a przy tym książka, która po prostu wciąga.
Piotr Lutek
Kancelaria Doradcza Synergia

Szczegóły produktu

  • Autor: 

    Pogorzelski Jacek

  • ISBN: 

    9788363391973

  • Objętość: 

    240

  • Oprawa: 

    Miękka

  • Rok wydania: 

    2021

  • Tematyka: 

    Ekonomia Biznes

  • Wydanie: 

    1