Wczytuję dane...
Kod EAN: 9788302157653
Waga produktu: 0.24 kg
Realizacja zamówienia: 3 dni
Wysyłka od: 11.99 PLN
Wydawnictwo: wsip
W części teoretycznej pracowni skrótowo przypomniano wiadomości dotyczące marketingu w sprzedaży usług i imprez turystycznych. Omówiono tu metody sprzedaży usług i imprez turystycznych oraz towarzyszące im umowy. Pokazano także najważniejsze zasady prowadzenia rozliczeń i ich ewidencjonowania. W części praktycznej są liczne zadania, których rozwiązywanie uczy twórczego wykorzystania wiedzy, skłania do aktywnego poszukiwania informacji w dostępnych źródłach oraz pomaga szlifować umiejętności praktyczne. Dzięki rozmaitym ćwiczeniom uczeń nauczy się rozwiązywać zadania, z którymi może się zetknąć na egzaminie praktycznym z kwalifikacji T.14.

Szczegóły produktu

  • Autor: 

    Steblik-Wlażlak Barbara, Napiórkowska-Gzula Maria

  • Rok wydania: 

    2016

  • Objętość: 

    104

  • Oprawa: 

    Miękka

  • Format: 

    20.0x28.0cm

  • Tematyka: 

    Podręczniki szkolne

  • ISBN: 

    9788302157653

Polecamy także