Wczytuję dane...
Kod EAN: 978-83-7802-040-0
Realizacja zamówienia: 24 godziny
Wysyłka: Wysyłka gratis
Wydawnictwo: bc edukacja

Podręcznik, przewodnik i kompendium wiedzy skierowane do osób zajmujących się praktyka marketingową. Mogę z niego korzystać również studenci, którzy chcieliby pogłębić nie tylko wiedze teoretyczną, lecz także praktyczną. Zawiera podstawowe informacje potrzebne do planowania i kontrolowania działań marketingowych.

Przedstawiono je w następujących blokach tematycznych:

  • Podstawy (typ myślenia, klient, proces marketingow)
  • Analiza (badania rynku, informacja, trendy), Taktyka (Marketing mix)
  • Zarządzanie
  • Materiały pomocnicze.

Ta książka, napisana z mysla o codziennej praktyce zawodowej, gwarantuej dogłebną prezentację poszczególnych tematów. Ma na celu nie tylko przekazywanie wiedzy, lecz także - a nawet przede wszystkim - budowanie kompetencji w działaniu.

Polecamy także