Wczytuję dane...
Kod EAN: 9788325562137
Waga produktu: 0.46 kg
Realizacja zamówienia: 3 dni
Wysyłka od: 12.99 PLN
Wydawnictwo: Wydawnictwo C.H.Beck

Odpowiedzialność społeczna – etyka, prawo czy ekonomia?

Społeczna odpowiedzialność przedsiębiorstw stałą się integralną częścią współczesnego życia gospodarczego. Jednak pełne zrozumienie istoty i przesłania CSR wymaga umieszczenia jej w praktyce zarządzania. Książka prezentuje koncepcję społecznej odpowiedzialności przedsiębiorstwa (CSR) w kontekście funkcjonowania i rozwoju organizacji. Największą jej zaletą jest włączenie idei CSR w proces zarządzania przedsiębiorstwem i powiązanie jej z polityką finansową i inwestycyjną, zarządzaniem zasobami ludzkimi, marketingiem i zarządzaniem operacyjnym. Zawiera liczne przykłady z praktyki gospodarczej. Drugie wydanie książki zostało zaktualizowane oraz wzbogacone o najnowsze trendy związane z rozwojem doktryny społecznej odpowiedzialności biznesu, jak i zrównoważonego rozwoju. Praca składa się z trzech części, w których przedstawiono:

  • genezę i istotę CSR,
  • instrumenty zarządcze polityki CSR,
  • współczesne koncepcje powiązane z CSR – zrównoważonego rozwoju, przedsiębiorstwa obywatelskiego i społecznej przedsiębiorczości.

Publikacja jest kierowana zarówno do pracowników naukowych, studentów i słuchaczy studiów podyplomowych na kierunkach ekonomicznych oraz zarządzania i marketingu, jak również do praktyków – przedsiębiorców i menedżerów, którzy powinni mieć świadomość spoczywającej na nich odpowiedzialności.

Szczególnie cenną ideą jest połączenie naukowych walorów publikacji z jej celami dydaktycznymi.(...) Istotnym walorem publikacji są w tym względzie liczne studia przypadków (...) stanowiące najbardziej praktyczną, a przez to przekonującą ilustrację prezentowanych idei.(...) Bardzo interesujące i oryginalne zarazem jest przedstawienie problemów polityki finansowej i inwestycyjnej z punktu widzenia ich znaczenia dla społecznej odpowiedzialności.

Prof. dr hab. Andrzej Kaleta
Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu

Akademicka

  • ISBN: 

    978-83-255-6213-7

  • Autorzy: 

    Adriana Paliwoda-Matiolańska

  • Wysokość: 

    238

  • Szerokość: 

    165

  • Grubość: 

    20

  • Liczba stron: 

    282

  • Oprawa: 

    Miękka

  • Wydanie: 

    2

  • Rok wydania: 

    2014

  • Miejscowość: 

    Warszawa

  • Seria cykliczna: 

    Ekonomia Zarządzanie

  • Tematyka: 

    Akademicka

  • Wiek: 

    15-99 lat

  • Typ publikacji: 

    Książka

  • Data wprowadzenia do sprzedaży: 

    2014-03-05

Polecamy także