Loading...
Kod producenta: 9788364109119
Product weight: 0.305 kg
Order fulfillment: 3 days
Shipping cost: 12.99 PLN
Publisher: veda
Nauczanie w XXI w., jak nigdy dotąd, wymaga podejmowania decyzji w toku dyskusji pomiędzy nauczycielem i uczniem oraz pomiędzy władzami i nauczycielem. W systemie rządzonym przez żandarma trudno oczekiwać, by powstała przestrzeń do dyskusji i ustalony został język dialogu.
Koncepcja TQM stwarza jedynie ramy, w których nauczyciele, uczniowie oraz władze zyskują poczucie sprawstwa. Dzięki temu możliwa jest dyskusja.
Ta książka powstała po to, by móc zwrócić z drogi ku żandarmowi, którą podążamy. By wiedzieć, jakich problemów nie badać i jakich narzędzi nie stosować, choćby polecały je zacne instytucje.
Dr Marek Piotrowski od 17 lat prowadzi zajęcia z zakresu dydaktyki przyrody i matematyki w Kolegium Nauczycielskim w Warszawie oraz dydaktyki przyrody i i technologii informatycznej na studiach podyplomowych Wydziału Pedagogicznego Uniwersytetu Warszawskiego. Kieruje badaniami edukacyjnymi w kilku gminach w Polsce. Jest współautorem ośmiu podręczników internetowych dla gimnazjalnych nauczycieli biologii, chemii, fizyki i matematyki z zakresu nauczania technik eksperymentalnych, gier edukacyjnych, wzajemnego nauczania oraz uczniowskich projektów edukacyjnych.