X
-
Załączniki bezpieczeństwa
Załczniki do produktuZałączniki dotyczące bezpieczeństwa produktu zawierają informacje o opakowaniu produktu i mogą dostarczać kluczowych informacji dotyczących bezpieczeństwa konkretnego produktu
-
Informacje o producencie
Informacje o producencieInformacje dotyczące produktu obejmują adres i powiązane dane producenta produktu.muzeum historii polski w warszawie
-
Osoba odpowiedzialna w UE
Osoba odpowiedzialna w UEPodmiot gospodarczy z siedzibą w UE zapewniający zgodność produktu z wymaganymi przepisami.
Współautorami tej książki są wybitni polscy badacze: historycy, prawnicy, ekonomiści. Nie tracąc z pola widzenia dziejów politycznych, prezentują oni prawdziwie całościowe spojrzenie na II Rzeczpospolitą. W obrazie tym polityka stanowi tylko jeden z elementów bogatej mozaiki dwudziestolecia. Stroniąc od banału i wytartych sloganów, autorzy próbują dokonać możliwie całościowego bilansu międzywojnia. Publikacja jest więc krytycznym spojrzeniem na społeczeństwo, które podjęło się trudu odbudowy Polski po Wielkiej Wojnie, a jednocześnie wyrazem uznania dla jego osiągnięć. W rezultacie, dostajemy do rąk udaną próbę przekrojowego ujęcia dziejów II RP.
Dużym walorem publikacji jest jej warstwa ilustracyjna. Książkę ozdabiają liczne, w znacznej mierze niepublikowane wcześniej czarno-białe fotografie, kolorowe afisze czy zdjęcia muzealnych eksponatów. Stanowią one wartość samą w sobie, będąc czymś więcej niż tylko uzupełnieniem warstwy tekstowej. To małe dzieło sztuki wydawniczej, prezentujące czytelnikowi ogromną ilość tytułowych „oblicz Niepodległej”. Ignacy Paderewski przy fortepianie, Łemko na targu w Gorlicach, szkoła żeńska w Brześciu nad Bugiem – to tylko pierwsze z brzegu przykłady. Dynamiczny rozwój fotografii jest tu dla historyków wspaniałym sprzymierzeńcem. Dzięki pieczołowicie dobranym obrazom Niepodległa odżywa na naszych oczach, prezentując to z czego była dumna, ale i to, czego się wstydziła.
Dużym walorem publikacji jest jej warstwa ilustracyjna. Książkę ozdabiają liczne, w znacznej mierze niepublikowane wcześniej czarno-białe fotografie, kolorowe afisze czy zdjęcia muzealnych eksponatów. Stanowią one wartość samą w sobie, będąc czymś więcej niż tylko uzupełnieniem warstwy tekstowej. To małe dzieło sztuki wydawniczej, prezentujące czytelnikowi ogromną ilość tytułowych „oblicz Niepodległej”. Ignacy Paderewski przy fortepianie, Łemko na targu w Gorlicach, szkoła żeńska w Brześciu nad Bugiem – to tylko pierwsze z brzegu przykłady. Dynamiczny rozwój fotografii jest tu dla historyków wspaniałym sprzymierzeńcem. Dzięki pieczołowicie dobranym obrazom Niepodległa odżywa na naszych oczach, prezentując to z czego była dumna, ale i to, czego się wstydziła.