Wczytuję dane...
Kod EAN: 9788379306954
Waga produktu: 0.455 kg
Realizacja zamówienia: 3 dni
Wysyłka od: 11.99 PLN
Wydawnictwo: difin
Podręcznik zawiera podstawową wiedzę z zakresu marketingu, zgodną z najnowszą podstawą programową dla pierwszej części kwalifikacji A.26, rozszerzoną o treści nawiązujące do najnowszych osiągnięć z tej dziedziny. Zaprezentowane w nim zagadnienia pozwolą uczniowi wykształcić umiejętność widzenia przedsiębiorstwa prowadzącego działalność reklamową i jego działań w szerszej, strategicznej perspektywie. Ambicją autorów było przygotowanie podręcznika, który będzie przydatny w szkole i w życiu codziennym. Takiemu ujęciu podporządkowany został jego układ. Omawiane w nim treści osadzone są w realnym świecie przykładów i konkretnych sytuacji zaczerpniętych z rzeczywistości. Czytając podręcznik uczeń ma nie tylko rozumieć jego treść, ale także wyobrażać sobie dany proces czy zjawisko, analizować sytuacje rynkowe i, co najważniejsze, praktycznie korzystać z wiedzy jako konsument i jako pracownik firmy świadczącej usługi reklamowe.

Szczegóły produktu

  • Autor: 

    Nowacka Aldona, Nowacki Robert

  • Rok wydania: 

    2015

  • Objętość: 

    340

  • Oprawa: 

    Miękka

  • Format: 

    15.9x23.0

  • Tematyka: 

    Podręczniki szkolne

  • ISBN: 

    9788379306954

Polecamy także