Wczytuję dane...
Kod EAN: 9788363804749
Waga produktu: 0.33 kg
Realizacja zamówienia: 3 dni
Wysyłka od: 12.99 PLN
Wydawnictwo: edu-libri
Autorzy prezentują swoją propozycję periodyzacji rozwoju marketingu terytorialnego, zwanego również marketingiem miast i regionów. Stawiają zwłaszcza na innowacje marketingowe generowane przez nowe technologie komunikacyjne i problemy wymuszane przez praktykę.

Przedstawiony zbiór zagadnień traktuje o ważnych dla praktyki kwestiach marki (branding) i strategiach ich kształtowania, w tym renomie jako kategorii wiodącej. Szczególnie wiele uwagi poświecono strategii city placement jako szczególnie innowacyjnemu instrumentowi promocji miast i regionów. Podkreślono znaczenie mediów społecznościowych w systemie komunikacji marketingowej.

Szczegóły produktu

  • Format: 

    16.0x23.0cm

  • ISBN: 

    9788363804749

  • Objętość: 

    196

  • Oprawa: 

    Miękka

  • Rok wydania: 

    2023

  • Tematyka: 

    Ekonomia Biznes

Polecamy także