Wczytuję dane...
Kod EAN: 9788380858886
Waga produktu: 0.27 kg
Realizacja zamówienia: 3 dni
Wysyłka od: 11.99 PLN
Wydawnictwo: difin
Działania marketingowe w mediach elektronicznych, które niezwykle aktywnie się obecnie rozwijają, są wynikiem zmian struktury internetu oraz dynamicznie rozwijającą się technologią internetową i mobilną. Zmiany te nie nastąpiłyby także, gdyby nie Web 2.0 – gdzie użytkownik internetu może aktywnie współtworzyć i wpływać na wirtualną przestrzeń, a firmy oddziaływać marketingowo na nabywców. W przedstawionej publikacji zaprezentowane zostały wybrane aspekty marketingu mobilnego.

Szczegóły produktu

  • Rok wydania: 

    2020

  • Objętość: 

    172

  • Oprawa: 

    Miękka

  • Format: 

    16.0x23.0cm

  • Tematyka: 

    Ekonomia Biznes

  • ISBN: 

    9788380858886

Polecamy także