Wczytuję dane...
Kod EAN: 9788325519162
Waga produktu: 0.6 kg
Wysyłka: Wysyłka gratis!
Wydawnictwo: Wydawnictwo C.H.Beck

Marketing – zwłaszcza relacji – źródłem sukcesu biur podróży!

Książka jest podręcznikiem akademickim zawierającym kompleksową wiedzę na temat funkcjonowania biur podróży, a zwłaszcza wykorzystania w ich działalności reguł marketingowych. Autorki zasadniczy nacisk kładą na problematykę związaną z marketingiem relacji. Praca jest bogato ilustrowana materiałem graficznym i tabelarycznym. Treść teoretyczną uzupełniają liczne elementy dodatkowe, takie jak ćwiczenia, przykłady z praktyki, pytania i studia przypadków.

Adresatami publikacji są studenci uczelni wyższych na studiach licencjackich i magisterskich oraz podyplomowych i doktoranckich na kierunkach i specjalnościach związanych z turystyką. Ponadto książka jest kierowana również do praktyków gospodarczych – kadry zarządzającej i pracowników biur podróży, organizacji turystycznych, a także przedstawicieli samorządów terytorialnych oraz urzędników administracji publicznej odpowiedzialnych za kształtowanie polityki turystycznej.

Podjęcie przez Autorki przygotowania tego opracowania odpowiada potrzebom rynku wydawniczego, a docelowo podręcznik będzie źródłem dydaktycznym na kierunkach i specjalnościach turystycznych na uczelniach publicznych i prywatnych. Rozdziały są ilustrowane przykładami, które z jednej strony wskazują na głęboką wiedzę Autorek, z drugiej świadczą o wysokim poziomie merytorycznym i z pewnością z powodzeniem będą wykorzystane w procesie dydaktycznym.

Prof. dr hab. Aleksander Panasiuk Wydział Zarządzania i Ekonomiki Usług Uniwersytetu Szczecińskiego

Akademicka

  • ISBN: 

    978-83-255-1916-2

  • Autorzy: 

    Izabela Michalska-Dudek, Renata Przeorek-Smyka

  • Wysokość: 

    238

  • Szerokość: 

    165

  • Grubość: 

    30

  • Liczba stron: 

    372

  • Oprawa: 

    Miękka

  • Rok wydania: 

    2010

  • Miejscowość: 

    Warszawa

  • Seria cykliczna: 

    Turystyka

  • Tematyka: 

    Akademicka

  • Wiek: 

    15-99 lat

  • Typ publikacji: 

    Książka

  • Data wprowadzenia do sprzedaży: 

    2010-11-02