Wczytuję dane...
Kod EAN: 9788301154912
Waga produktu: 0.26 kg
Realizacja zamówienia: 3 dni
Wysyłka od: 12.99 PLN
Podręcznik dla studentów wyższych lat ekonomii oraz zarządzania i marketingu do wykładów specjalistycznych dotyczących zachowań konsumentów i budowy programów lojalnościowych oraz koncepcji marketingu indywidualnego. Może również być przydatny praktykom kształtującym strategię marketingową i programy lojalnościowe w swoich firmach. Zawiera najnowszą, usystematyzowaną wiedzę o lojalności klientów, jej typach, prawidłowościach i uwarunkowaniach. Autorzy przedstawiają zarówno podstawy teoretyczne, jak i liczne przykłady rozwiązań stosowanych w praktyce.

W książce omówiono kolejno:
* istotę i rodzaje lojalności,
* modele lojalności,
* motywacje klientów,
* typologię lojalności,
* dynamikę zmian postaw klientów,
* pomiar lojalności.

Praca ma zarówno wysokie walory merytoryczne, jak i praktyczne. Autorzy prezentują bowiem najnowszą wiedzę, opartą na literaturze światowej, popartą licznymi przykładami z życia gospodarczego. Każdy rozdział kończą pytania kontrolne. Podręcznik zawiera również bogatą bibliografię i indeks rzeczowy.

Szczegóły produktu

  • Autor: 

    Urban Wiesław, Siemieniako Dariusz

  • Format: 

    16.5x24.0cm

  • ISBN: 

    9788301154912

  • Objętość: 

    150

  • Oprawa: 

    Miękka

  • Rok wydania: 

    2012

  • Tematyka: 

    Ekonomia Biznes

  • Wydanie: 

    1

Polecamy także