Wczytuję dane...
Kod EAN: 9788301143923
Waga produktu: 0.4 kg
Realizacja zamówienia: 3 dni
Wysyłka od: 12.99 PLN
Jak pisać teksty reklamowe? Jak doskonalić swe umiejętności? Jak zaplanować innowację, oryginalną i twórczą reklamę, która przyczyniłaby się do sukcesu kampanii reklamowej? To tylko wybrane zagadnienia, na które czytelnik znajdzie odpowiedź w niniejszej książce.

Autorka, dzieląc się swoją wiedzą i bogatym doświadczeniem, przedstawia warsztat i narzędzia reklamotwórcy. Wykorzystując zarówno opis (modele, definicje, przykłady), jak i zabawę. Uczy skutecznego posługiwania się słowem, obrazem i muzyką w reklamie. Porusza także tematykę technik kreatywnych w reklamie, sposobów doskonalenia warsztatu copywritera, najnowszych tendencji kreatywnych w reklamie oraz problem zintegrowania reklamy z innymi elementami promocji w spójnym planie marketingowym.

Książka zawiera dziesiątki przykładów z praktyki polskiej i zachodniej reklamy. Każdy rozdział uzupełniają pytania do dyskusji, ćwiczenia oraz zadania kreatywne. Zamyka ją leksykon żargonu i slangu reklamowego.

Pozycja przeznaczona jest dla studentów i uczniów szkół policealnych w dziedzinie marketingu i reklamy, studentów filologii oraz pracowników agencji reklamowych.

Szczegóły produktu

  • Autor: 

    Murdoch Anna

  • Format: 

    16.5x23.5cm

  • ISBN: 

    9788301143923

  • Objętość: 

    248

  • Oprawa: 

    Miękka

  • Rok wydania: 

    2012

  • Tematyka: 

    Ekonomia Biznes

  • Wydanie: 

    1

Polecamy także