Wczytuję dane...
Kod EAN: 9788301156374
Waga produktu: 0.4 kg
Realizacja zamówienia: 3 dni
Wysyłka od: 11.99 PLN
Książka jest pierwszym w polskiej literaturze tak wszechstronnym ujęciem zagadnienia komunikacji politycznej w amerykańskich kampaniach wyborczych:
* przedstawia amerykański system medialny;
* ukazuje praktykę oraz ocenę kampanii z perspektywy jej głównych uczestników: konsultantów politycznych, dziennikarzy oraz obywateli;
* szczegółowo analizuje zawartość, regulacje oraz wpływ wszystkich czterech najważniejszych rodzajów przekazów wyborczych: spotów telewizyjnych, debat, programów informacyjnych, stron internetowych;
* odpowiada na pytanie, w jakim stopniu przekazy medialne zawierają treści merytoryczne oraz czy dobrze służą obywatelom;
* omawia zjawisko kryzysu komunikacji wyborczej;
* zawiera propozycje reform systemu komunikacji politycznej.

Szczegóły produktu

  • Autor: 

    Płudowski Tomasz

  • Rok wydania: 

    2020

  • Wydanie: 

    1

  • Objętość: 

    270

  • Oprawa: 

    Miękka

  • Format: 

    16.5x23.5cm

  • Tematyka: 

    Polityka

  • ISBN: 

    9788301156374

Polecamy także