Wczytuję dane...
Kod EAN: 9788376415079
Waga produktu: 0.54 kg
Realizacja zamówienia: 3 dni
Wysyłka od: 12.99 PLN
Wydawnictwo: difin
Książka jest próba zwrócenia uwagi na konieczność stosowania w procesie doskonalenia jakości usług medycznych takich metod i narzędzi, które pozwolą na skwantyfikowanie wyników badań. Wyrażone w sposób liczbowy dałyby zarządzającym możliwość porównań w czasie. Jakość usługi medycznej przedstawione jest jako wartość mająca wiele wymiarów. Oceniać ją możemy w wielu płaszczyznach, np. procesów wewnętrznych, pacjentów, pracowników czy wyników finansowych. Głównym celem autorów było zaproponowanie metodyki oceny jakości procesów w usługach medycznych, w zakładach opieki zdrowotnej. Proponowana metodyka po pewnych modyfikacjach ma uniwersalny charakter i może mieć zastosowanie we wszystkich podmiotach świadczących nie tylko usługi medyczne.

Szczegóły produktu

  • Autor: 

    Detyna Beata, Detyna Jerzy

  • Rok wydania: 

    2011

  • Wydanie: 

    1

  • Objętość: 

    350

  • Oprawa: 

    Miękka

  • Format: 

    16.0x23.0cm

  • Tematyka: 

    Ekonomia Biznes

  • ISBN: 

    9788376415079

Polecamy także