Wczytuję dane...
Kod EAN: 9788382236750
Waga produktu: 0.77 kg
Wysyłka: Wysyłka gratis!
Wydawnictwo: wolters kluwer
W książce zostały omówione najważniejsze regulacje z zakresu prawa reklamy, w tym:
- ustawa o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji,
- ustawa o przeciwdziałaniu nieuczciwym praktykom rynkowym,
- ustawa o prawie autorskim i prawach pokrewnych,
- ustawa - Prawo własności przemysłowej.
W najnowszym wydaniu publikacja została wzbogacona o liczne ilustracje, dzięki czemu czytelnicy mogą łatwiej zapoznać się z różnymi postaciami reklamy i mechanizmami wykorzystywanymi w działalności reklamowej.

Omówiono również nowe zagadnienia, które pojawiły się przede wszystkim w przestrzeni internetowej i mają związek z rozwojem mediów społecznościowych, ale także inne kwestie, takie jak profilowanie reklam czy zakaz reklamy solarium.

W opracowaniu czytelnicy znajdują też odniesienia do kampanii reklamowych, które pojawiały się w ostatnim czasie i które będą mogli przeanalizować pod katem zgodności z przepisami prawa.

Szczegóły produktu

  • Autor: 

    Grzybczyk Katarzyna

  • Rok wydania: 

    2020

  • Wydanie: 

    4

  • Objętość: 

    516

  • Oprawa: 

    Miękka

  • Format: 

    16.5x24.0cm

  • Tematyka: 

    Prawo Książki dla praktyków

  • ISBN: 

    9788382236750

Polecamy także