Wczytuję dane...
Kod EAN: 9788328904101
Waga produktu: 0.53 kg
Realizacja zamówienia: 3 dni
Wysyłka od: 12.99 PLN
Wydawnictwo: onepress
Znaj(dź) swojego klienta

Growth hacking to jedna z metodyk prowadzenia działań marketingowych, sprzedażowych i rozwoju produktu, w której celem aktywności nie są największe zasięgi, a dotarcie do możliwie najlepiej określonej grupy docelowej. Oczywiście przy zachowaniu jak najniższego kosztu tego procesu. Gdy się nad tym chwilę zastanowić, takie podejście jest sensowne ― co bowiem sprzedawcy po rozpoznawalności produktu lub usługi wśród szerokiej rzeszy konsumentów, jeśli w rzeczywistości tylko co setny odbiorca reklamy (w telewizji, prasie, radiu, sieci) będzie zainteresowany zakupem? Jak wyłuskać zainteresowanych spośród poinformowanych?

I tu wkracza growth hacking. Jego głównym celem jest osiągnięcie szybkiego wzrostu firmy poprzez zwiększenie liczby klientów, przychodów lub rozpoznawalności marki. W przeciwieństwie do tradycyjnych strategii marketingowych opiera się na kreatywnym zastosowaniu technologii, korzystaniu z danych i eksperymentów, aby pozyskiwać, utrzymywać i rozwijać bazę klientów. Jak to działa w praktyce i jak możesz wdrożyć growth hacking w swojej działalności zawodowej? Tego się dowiesz z tej książki.

Sukces w growth hackingu opiera się na ścisłym przestrzeganiu procesu wzrostu, który to proces składa się z następujących etapów:

Określenie celów wzrostu.
Identyfikacja kluczowych wskaźników (KPI).
Generowanie pomysłów na eksperymenty
Priorytetyzacja i planowanie eksperymentów.
Przeprowadzenie eksperymentów.
Analiza wyników i optymalizacja.

Szczegóły produktu

  • Autor: 

    Dmuchowski Tomasz

  • Rok wydania: 

    2024

  • Objętość: 

    168

  • Oprawa: 

    Miękka ze skrzydełkami

  • Format: 

    14.0x20.8cm

  • Tematyka: 

    Ekonomia Biznes

  • ISBN: 

    9788328904101

Polecamy także