Prawidłowa komunikacja w zespole jest niezbędnym elementem skutecznej organizacji pracy. Pozwala skrócić czas i zwiększyć jakość wykonywanych zadań, a także sprzyja dobrej atmosferze i owocnej współpracy.
Książka prezentuje wiele cennych wskazówek dotyczących komunikowania się z podwładnymi, kierownikami i kolegami w pracy, udzielania informacji oraz sprawnego porozumiewania się mimo różnicy charakterów. Dowiesz się, jak organizować efektywne spotkania, usprawnić komunikację mailową czy jak radzić sobie z trudnym współpracownikiem lub niezdecydowanym szefem. W książce znajdziesz proste techniki, które usprawnią wymianę informacji, takie jak model 7C czy zasada KISS. Nauczysz się rozpoznawać przyczyny błędów komunikacyjnych i łagodnie rozwiązywać konflikty interpersonalne, tak by nie powtarzały się w przyszłości. Test sposobu komunikacji pozwoli obiektywnie ocenić, jaki jest twój styl porozumiewania się i nad czym warto jeszcze popracować.
Dlaczego poradnik trafia w Samo Sedno?
- radzi, jak być uważnym słuchaczem i jak sprawić, by inni cię słuchali;
- uczy, jak rozpoznawać błędy i unikać ich w komunikacji w zespole;
- przedstawia liczne przykłady, opisy przypadków, narzędzia, a także sprawdzone techniki usprawniające komunikację w zespole m.in. model SPINKA czy kanapka;
- pokazuje, jak organizować spotkania i komunikację mailową, aby stały się efektywniejsze.
Beata Rzepka – trener i coach kariery, autorka książek o rozwoju zawodowym. Zajmuje się prowadzeniem szkoleń z zakresu kompetencji menedżerskich i osobistych. Posiada kilkuletnie doświadczenie korporacyjne w obszarze HR. Ukończyła studia podyplomowe z zakresu zarządzania personelem oraz Europejską Szkołę Trenerów.
ebooki
-
Autor:
Beata Rzepka
-
Data publikacji:
2013-01-03
-
Format egzemplarza:
epub
-
ISBN:
978-83-7788-218-4
-
Język produktu:
pl
-
Liczba stron:
168