Wczytuję dane...
Kod EAN: 9788381025317
Waga produktu: 0.35 kg
Realizacja zamówienia: 3 dni
Wysyłka od: 12.99 PLN
Wydawnictwo: cedewu
Książka stanowi aktualne kompendium wiedzy o agencjach ratingowych.

Wśród zaprezentowanych zagadnień:
• geneza ich powstania oraz ewolucja modeli biznesowych;
• spektrum oferowanych usług i produktów;
• struktura rynku usług ratingowych i uwarunkowania jego zmiany;
• regulacje nadzorcze oraz inicjatywy na rzecz deoligopolizacji rynku w Unii Europejskiej i Stanach Zjednoczonych;
• metodologie wyznaczania ratingów suwerennych, banków oraz korporacji niefinansowych;
• polityka agencji ratingowych w dobie pandemii COVID-19.

Intencją Autorów, oprócz przybliżenia wskazanych powyżej zagadnień, jest kompleksowa prognoza uwarunkowań i kierunków rozwoju rynku agencji ratingowych po kryzysie pandemicznym, ze szczególnym zwróceniem uwagi na kwestię obiektywnej i wyważonej oceny potencjalnych konsekwencji trwania modelu oligopolistycznego z dominującą rolą „Wielkiej Trójki".

Szczegóły produktu

  • Autor: 

    Korzeb Zbigniew, Kulpaka Paweł, Niedziółka Paweł

  • Format: 

    16.5x23.5cm

  • ISBN: 

    9788381025317

  • Objętość: 

    220

  • Oprawa: 

    Miękka

  • Rok wydania: 

    2021

  • Tematyka: 

    Ekonomia Biznes

Polecamy także