Wczytuję dane...
Kod EAN: 9788301165147
Waga produktu: 0.79 kg
Realizacja zamówienia: 3 dni
Wysyłka od: 12.99 PLN
Książka przybliża czytelnikowi tematykę zarządzania strategicznego. Zawarto w niej zagadnienia podstawowe, kwestie związane z konkurencyjnością, a także strategie, koncepcje ich tworzenia, metody oceny i sposoby wdrażania na wszystkich szczeblach organizacji. Książka została wzbogacona o nowe tematy, takie jak: strategie tworzenia i rozwoju sieci, outsourcing, sieci klastrowe, organiczna koncepcja zarządzania strategicznego, strategiczna karta wyników, zarządzanie wiedzą i technologią oraz systemy zarządzania strategicznego.

Autor dostarcza czytelnikowi zweryfikowaną, zaawansowaną wiedzę w dziedzinie zarządzania strategicznego w przedsiębiorstwie. Dzięki tej książce czytelnicy poznają metody budowania strategii przedsiębiorstwa oraz zasady ich wyboru. Oprócz podstawowych wiadomości prezentuje nowe koncepcje zarządzania strategicznego, które są odpowiedzią na wzrost ryzyka i niepewności działania przedsiębiorstw, nowe technologie informacyjne oraz na nowe warunki umiędzynarodowienia przedsiębiorstw.

Szczegóły produktu

  • Autor: 

    Pierścionek Zdzisław

  • Format: 

    16.5x23.5cm

  • ISBN: 

    9788301165147

  • Objętość: 

    504

  • Oprawa: 

    Miękka

  • Rok wydania: 

    2024

  • Tematyka: 

    Ekonomia Biznes

Polecamy także