Wczytuję dane...
Kod EAN: 978-83-7561-696-5
Realizacja zamówienia: 24 godziny
Wysyłka: Wysyłka gratis
Wydawnictwo: POLTEXT

Google AdWords to reklamowa kopalnia złota nie tylko dla firmy Google, ale także dla tysięcy małych, średnich i dużych firm. Google jako jedna z pierwszych firm na świecie dostarczyła reklamodawcom tak rozbudowany system. Każdy jego użytkownik, bez głębokiej wiedzy technicznej jest w stanie skonfigurować i uruchomić kampanię reklamową dla swojej strony internetowej. Niemniej zanim wyda się pieniądze na reklamę w internecie, warto poznać podstawowe zasady jak najlepszego wykorzystania AdWords – i o tym właśnie jest ten poradnik napisany przez młodego i wyjątkowo kompetentnego autora.

Damian Sałkowski na co dzień tworzy SENUTO – narzędzie do audytu, automatyzacji i wspomagania optymalizacji SEO witryn internetowych. Od kilku lat realizuje projekty z zakresu marketingu internetowego dla dużych i małych przedsiębiorstw, także na rynkach zagranicznych. Autor książek:  Analiza SEO w pigułce i Kurs Google Analytics oraz współautor książki Marketing internetowy: Nowe możliwości, nowi klienci, nowe rynki. Na Uczelni Łazarskiego prowadził wykłady z marketingu internetowego.  Posiadacz certyfikatu specjalisty Google AdWords (Google AdWords Individual Qualification) oraz Google Analytics (Google Analytics Individual Qualification). Mistrz Polski SEO.

ebooki

  • Autor: 

    Damian Sałkowski

  • Data publikacji: 

    2016-04-22

  • Format egzemplarza: 

    epub

  • ISBN: 

    978-83-7561-696-5

  • Język produktu: 

    pl

  • Liczba stron: 

    160

Polecamy także