Wczytuję dane...
Kod EAN: 9788301186364
Waga produktu: 0.26 kg
Realizacja zamówienia: 3 dni
Wysyłka od: 11.99 PLN
Książka przedstawia trzy kluczowe koncepcje dydaktyczne, wyrastające z psychologii behawioralnej, kognitywnej i konstruktywistycznej. Ma bazie pierwszej z nich zbudowana jest strategia nauczania, stawiająca sobie za główny cel prawidłowy przekaz wiedzy od nauczyciela do ucznia. Druga koncepcja stanowi bazę strategii uczenia się, która w praktyce dąży do jak najlepszego dopasowania procesu dydaktycznego do możliwości uczącej się osoby. Obie te strategie - ujęte tutaj syntetycznie - zostały już w wielu szczegółach omówione w podręcznikach dydaktyki. W odniesieniu do nich nowa strategia kooperacji, traktująca wiedzę jako szczególną konstrukcję umysłową, wyraża obiecujące idee, zmieniające kształt całej edukacji.

Szczegóły produktu

  • Autor: 

    Meger Zbigniew

  • Rok wydania: 

    2016

  • Objętość: 

    152

  • Oprawa: 

    Miękka

  • Format: 

    17.0x23.0cm

  • Tematyka: 

    Pedagogika Oświata Szkolnictwo

  • ISBN: 

    9788301186364

Polecamy także