Wczytuję dane...
Kod EAN: 978-83-7802-044-8
Realizacja zamówienia: 24 godziny
Wysyłka: Wysyłka gratis
Wydawnictwo: bc edukacja

Seria: Praktyka (i teoria) biznesu

Ten praktyczny przewodnik jest skierowany do profesjonalistów, osób zakładających własną firmę oraz wszystkich czytelników, którzy są zainteresowani tematem sprzedaży i dystrybucji.
Książka podpowiada, jak utrzymać dobry kontakt z klientem i zoptymalizować bieżącą działalność. Podsuwa również wiele rozwiązań, które pomogą usprawnić organizację sprzedaży w firmie. Jej zadaniem jest wsparcie przedsiębiorców we
wszystkich procesach decyzyjnych.

Sprzedaż i dystrybucja składa się z trzech części:

  • Część pierwsza zajmuje się strategią, organizacją oraz wszystkimi etapami procesu dystrybucji.
  • Część druga traktuje o bezpośrednim kontakcie z klientem i strategiach negocjacyjnych.
  • Cześć trzecia omawia zarządzanie dystrybucja, wskazuje, jak nią skutecznie kierować, jak dopasowywać się do potrzeb klienta oraz czego wymagać od pracowników dystrybucji. Można tu także znaleźć wiele cennych informacji o systemie CRM.

Z tej publikacji czytelnik dowie się również, na czym polega fenomen customeyes, czyli patrzenia na świat oczami klienta. Jej wartością są także liczne przykłady pochodzące z życia autora, wynikające z praktyki handlowej, konsultacji i pytań zadawanych przez klientów.

ebooki

  • Autor: 

    Heiko van Eckert

  • Data publikacji: 

    2010-04-15

  • Format egzemplarza: 

    pdf

  • ISBN: 

    978-83-7802-044-8

  • Język produktu: 

    pl

  • Liczba stron: 

    368

  • Zabezpieczenie egzemplarza: 

Polecamy także