Wczytuję dane...
Kod EAN: 978-83-7802-020-2
Realizacja zamówienia: 24 godziny
Wysyłka: Wysyłka gratis
Wydawnictwo: bc edukacja

Podręcznik pokazuje możliwości działania małych i średnich przedsiębiorstw w warunkach ograniczeń związanych z niskim budżetem. Z obserwacji typowych zachowań małych firm wynika, że wiele niszowych przedsiębiorstw próbuje pokonac konkurentów ich własną bronią podejmując standardowe, rozproszone i drogie działania reklamowe lub rozpoczyna skazane na porażkę wojny cenowe. Ta książka pokazuje, że może być inaczej, że można się promować przy niskim budżecie. Metody i strategie marketingu niskobudżetowego otwierają zupełnie nowe możliwości indywidualnych kontaktów oraz tworzenia silnych więzi z klientami dzieki oryginalnym akcjom marketingowym. W efekcie prowadzi to do zwiększenia zysków bez konieczności zwiekszania budżetu przeznaczonego na reklamę

ebooki

  • Autor: 

    Michael Böhm

  • Data publikacji: 

    2009-10-12

  • Format egzemplarza: 

    pdf

  • ISBN: 

    978-83-7802-020-2

  • Język produktu: 

    pl

  • Liczba stron: 

    212

  • Zabezpieczenie egzemplarza: 

Polecamy także