Załączniki dotyczące bezpieczeństwa produktu zawierają informacje o opakowaniu produktu i mogą dostarczać kluczowych informacji dotyczących bezpieczeństwa konkretnego produktu
W prezentowanej książce Autorka starała się przedstawić sposób pracy z uczniami klas VII i VIII szkoły podstawowej na zajęciach zespołu wyrównawczego z matematyki. Propozycje te można wykorzystać również podczas lekcji (karty pracy jako zadania dodatkowe dla uczniów uzyskujących niższe wyniki nauczania).
Materiały zawarte w książce pomogą zorganizować pracę nauczyciela z uczniami mającymi trudności w uczeniu się matematyki.
W książce znajdują się:
Sprawdziany wstępne w klasach VII–VIII.
Sprawdziany – badania wyników po okresie I semestru w każdej klasie.
Kartkówki kontrolne do każdej klasy.
Karty analizy sprawdzianów wstępnych i badania wyników po I semestrze oraz kartkówek.
Karty ćwiczeń oznaczone np. K1, K2 itp.
Odpowiedzi do sprawdzianów i kartkówek.
Karty pracy, będące uzupełnieniem tego tytułu i zawarte w wydanej już książce „Praca z uczniem mającym trudności z matematyką Karty pracy klasa VII–VIII”, pomogą w utrwaleniu umiejętności matematycznych.
Uczniowie powinni wykonywać ćwiczenia przede wszystkim na lekcjach, ale czasem to nie wystarcza i trzeba także ćwiczyć w domu lub na zajęciach dodatkowych.