Wczytuję dane...
Kod EAN: 9788380854291
Waga produktu: 0.364 kg
Realizacja zamówienia: 3 dni
Wysyłka od: 13.99 PLN
Wydawnictwo: difin
Jak skutecznie komunikować się ze swoimi konsumentami w dobie nowych mediów i zmieniających się trendów? Jak nawiązywać trwałe relacje z partnerami biznesowymi? Jak motywować pracowników i dawać im poczucie satysfakcji z pracy? Odpowiedzi na te pytania zawiera prezentowana publikacja.

W książce autorzy omawiają użyteczne teorie i praktyczne wskazówki, pomocne w prowadzeniu zewnętrznej i wewnętrznej komunikacji przedsiębiorstw. Publikacja zawiera m.in.:
- omówienie trendów w komunikacji społecznej i biznesowej u progu XXI wieku;
- szerokie, praktyczne omówienie zasad budowania partnerskich relacji B2B i obsługi klienta;
- przegląd narzędzi i działań komunikacyjnych kierowanych do odbiorców końcowych B2C;
- wskazówki dotyczące prowadzenia motywującej komunikacji wewnętrznej;
- porady na temat budowania wartości dodanej organizacji w duchu CSR.
Polecamy także