Wczytuję dane...
Kod EAN: 9788381029599
Waga produktu: 0.62 kg
Realizacja zamówienia: 3 dni
Wysyłka od: 12.99 PLN
Wydawnictwo: cedewu
„Tematyka odnosząca się do roli twórczości jest coraz częściej podejmowana w polskiej i zagranicznej literaturze ekonomicznej. Problematykę publikacji należy uznać za bardzo istotną, aktualną i praktyczną. (...) Autorka książki stworzyła własny, oryginalny sposób prezentowania tej interesującej tematyki. (...) Książka znacząco wzbogaca stan dotychczasowej wiedzy naukowej z zakresu funkcjonowania i zarządzania twórczością w organizacji. Okazuje się, że wiedzę o twórczości można z różnych stron prezentować oraz ciągle ją wzbogacać o nowe doświadczenia i płynące z nich wnioski. Książka poświęcona jest ważnemu problemowi, który posiada szczególne znaczenie w warunkach nowego paradygmatu gospodarczego, jakim jest gospodarka kreatywna. Sukces organizacji w warunkach współczesnej gospodarki uzależniony jest od sprawnego zarządzania zasobami niematerialnymi."
Z recenzji prof. UG dr hab. Sylwi Pangsy-Kani

„Celem naukowym Autorki było wyjaśnienie i rozszerzenie konceptualizacji twórczości organizacyjnej oraz zależności występujących w organizacji twórczej, które uruchamiają procesy twórcze i wpływają na ich rozwój. Ten cel znalazł swoje uzasadnienie w prezentowanej autorskiej, oryginalnej koncepcji zarządzania twórczością w organizacji. Koncepcja ta jest bardzo udana i z pewnością poszerza granice konwencjonalnej wiedzy i mądrości w dziedzinie kreatywności. (...) Ponadto książka zawiera wiele wyzwań badawczych, które mogą być uznane, jako konkretne pomysły naukowe i przekonujące motywy dla kolejnych i długoterminowych działań badawczych nie tylko realizowanych na polskich uczelniach, ale w międzynarodowej społeczności naukowej. Już w tym momencie pragnę wyrazić przekonanie, że pomysły Autorki zainspirują połączone wysiłki badawcze nauczycieli akademickich na Słowacji, w Czechach, na Litwie, na Węgrzech itp."
Z recenzji prof. dr hab. Martiny Blaškovej

Szczegóły produktu

  • Autor: 

    Sokół Aneta

  • Format: 

    16.5x23.5cm

  • ISBN: 

    9788381029599

  • Objętość: 

    388

  • Oprawa: 

    Miękka

  • Rok wydania: 

    2025

  • Tematyka: 

    Ekonomia Biznes

Polecamy także