Wczytuję dane...
Kod EAN: 9788383586229
Waga produktu: 0.49 kg
Realizacja zamówienia: 3 dni
Wysyłka od: 11.99 PLN
Wydawnictwo: wolters kluwer
Książka jako pierwsza na polskim rynku przybliża zagadnienia związane z wdrażaniem programów mentoringu i tutoringu. Autorzy przedstawiają zarówno teoretyczne aspekty tychże programów, jak i rekomendowane działania praktyczne.

W publikacji omówiono m.in.:

istotę i rodzaje mentoringu oraz tutoringu,
przebieg procesu wdrożenia ze szczególnym uwzględnieniem: rekrutacji mentorów/tutorów oraz podopiecznych, budowania programów szkoleniowych,
doboru par mentor/tutor–podopieczny, zasad realizacji programów oraz ich ewaluacji,
przykłady działań wdrożeniowych pochodzące z różnych branż, zarówno o charakterze biznesowym, jak i niekomercyjnym.
Lektura umożliwi czytelnikowi nie tylko pozyskanie wiedzy na temat mentoringu i tutoringu, ale także wskaże poszczególne kroki niezbędne do wdrożenia tychże programów rozwojowych w organizacjach.

Publikacja przeznaczona jest dla pracowników działów kadr i zasobów ludzkich, menedżerów, pracowników działów marketingu, sprzedaży i PR. Zainteresuje również przedstawicieli zawodów prawniczych, pracowników naukowych oraz studentów wydziałów zarządzania, pedagogiki i psychologii.

Szczegóły produktu

  • Rok wydania: 

    2024

  • Wydanie: 

    1

  • Objętość: 

    196

  • Oprawa: 

    Twarda

  • Format: 

    17.0x24.5cm

  • Tematyka: 

    Ekonomia Biznes

  • ISBN: 

    9788383586229

Polecamy także