Podręcznik, przewodnik i kompendium wiedzy skierowane do osób zajmujących się praktyka marketingową. Mogę z niego korzystać również studenci, którzy chcieliby pogłębić nie tylko wiedze teoretyczną, lecz także praktyczną. Zawiera podstawowe informacje potrzebne do planowania i kontrolowania działań marketingowych.
Przedstawiono je w następujących blokach tematycznych:
- Podstawy (typ myślenia, klient, proces marketingow)
- Analiza (badania rynku, informacja, trendy), Taktyka (Marketing mix)
- Zarządzanie
- Materiały pomocnicze.
Ta książka, napisana z mysla o codziennej praktyce zawodowej, gwarantuej dogłebną prezentację poszczególnych tematów. Ma na celu nie tylko przekazywanie wiedzy, lecz także - a nawet przede wszystkim - budowanie kompetencji w działaniu.
ebooki
-
Autor:
Mirko Düssel
-
Data publikacji:
2009-05-11
-
Format egzemplarza:
pdf
-
ISBN:
978-83-7802-040-0
-
Język produktu:
pl
-
Liczba stron:
440
-
Zabezpieczenie egzemplarza: